مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:152023-02-21اقتصادي

املاک بلااستفاده آموزش وپرورش مشمول طرح مولدسازی می شود


معاون وزیر و دبیر کارگروه مولدسازی املاک آموزش وپرورش گفت: نتایج حاصل از مولدسازی املاک آموزش وپرورش فقط در مدرسه سازی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

- معاون وزیر و دبیر کارگروه مولدسازی املاک آموزش وپرورش گفت: نتایج حاصل از مولدسازی املاک آموزش وپرورش فقط در مدرسه سازی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا خان محمدی با تأکید بر استفاده نتایج حاصل از مولدسازی املاک آموزش وپرورش برای مدرسه سازی اظهار کرد: اساساً ارتقای ارزش دارایی های دولت در شرایط اقتصادی فعلی از هوشمندانه ترین تصمیمات مدیریتی است.

وی افزود: در شرایطی که مدارس نوساز نیمه تمام به خصوص مدارس خیری جهت تکمیل و بهره برداری به تخصیص منابع مالی نیاز دارند، رهاسازی املاک بلااستفاده و راکد نگه داشتن سرمایه های ملی خطایی استراتژیک و بزرگ به شمار می رود.

باید با سرعت همراه با دقت و مراقبت لازم نسبت به اجرای مولدسازی املاک و دارایی های مازاد دولت در آموزش وپرورش برنامه جدی داشته باشیم.

مولدسازی سلیقه یک فرد یا دستگاه نیست، بلکه یک تکلیف قانونی است دبیر کارگروه مولدسازی املاک آموزش وپرورش در ادامه گفت: مولدسازی سلیقه یک فرد یا دستگاه نیست، بلکه یک تکلیف قانونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

املاک بلااستفاده آموزش وپرورش مشمول طرح مولدسازی می شود

املاک بلااستفاده آموزش وپرورش مشمول طرح مولدسازی می شود