مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-21سياسي

مقایسه پیشرفت ها نسبت به گذشته ما را امیدوار خواهد کرد


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: مقایسه سطح پیشرفت امروز با اول انقلاب و اینکه در کجا قرار داشتیم،حالا کجاییم و به کجا باید برسیم ما را به پیمودن مسیر آینده امیدوار می کند.

- به گزارش، آیت الله مصطفی محامی صبح سه شنبه در سفر به لاشار در دیدار با علما، مسئولان، معتمدین، ریش سفیدان و اقشار مختلف مردم این شهرستان، افزود: خداوند متعال برای پیامبر اکرم (ص) تجلی قرار داد و وظیفه او را تلاوت آیات قرآن برای مردم و پاک کردن وجودشان تعریف کرد.

امام جمعه زاهدان افزود: این رسالت بزرگ تحقق پیدا نمی کرد مگر با بردباری، صبوری، دلسوزی، خیرخواهی و تلاش مستمر پیامبر زیرا ایشان در دوره ای مبعوث شد که جامعه دچار جهالت، کینه، درگیری و تفرقه بود اما پیامبر همان مردم را نیز آموزش داده و با صبر و تلاش رشد و پیشرفت را حاصل کرد.

آیت الله محامی بیان کرد: رسالت بزرگ پیامبر اکرم (ص) تلاش برای رشد علمی، فرهنگی، اخلاقی، معنوی و تأمین سعادت دنیا و آخرت مردم آن هم با حفظ اتحاد و انسجام جامعه اسلامی بود.

وی ادامه داد: خداوند متعال فرمود که مؤمنان باید برادری کنند و هم هشدار داد که نزاع و درگیری نداشته باشید زیرا در این صورت سست خواهید شد و قدرت شما از دست خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه پیشرفت ها نسبت به گذشته ما را امیدوار خواهد کرد

مقایسه پیشرفت ها نسبت به گذشته ما را امیدوار خواهد کرد