مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:552023-02-21ورزشي

ماجرای ممنوعیت حضور تماشاگران فوتبال/ اضافه شدن 1000 نمونه دوپینگ در دستورکار


رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه کرونا موجب شد تعداد نمونه گیری دوپینگ از ورزشکاران کاهش یابد، گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا تعداد نمونه های دوپینگ به 2000 مورد برسد.

- رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه کرونا موجب شد تعداد نمونه گیری دوپینگ از ورزشکاران کاهش یابد، گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا تعداد نمونه های دوپینگ به 2000 مورد برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا نوروزی در نشستی خبری که امروز در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد با اشاره به اینکه پانزدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی و نمایشگاه تجهیزات و کالاهای پزشکی ورزشی از سوم تا پنجم اسفندماه در محل هتل المپیک تهران برگزار می شود، اظهار کرد: محور این کنگره ورزش و بیماری ها، آسیب های ورزشی، توانبخشی ورزشی، حرکات اصلاحی و فیزیولوژی ورزشی است که در قالب های مختلف اعم از پنل برگزار می شود و تا کنون 865 نفر ثبت نام کرده اند و 230 کارگاه مدنظر قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: توجه جدی به شرکت های دانش بنیان بر اساس سیاست های کلان کشور مبنی بر اهمیت شرکت های دانش بنیان در دستورکار فدراسیون پزشکی ورزشی قرار دارد و 42 شرکت داخلی و نمایشگاه دانش بنیان در این کنگره حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ممنوعیت حضور تماشاگران فوتبال/ اضافه شدن 1000 نمونه دوپینگ در دستورکار

ماجرای ممنوعیت حضور تماشاگران فوتبال/ اضافه شدن 1000 نمونه دوپینگ در دستورکار