مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:162023-02-21حوادث

دستگیری کلاهبردار با 200 فقره کلاهبرداری در گرمه


فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری فردی با 200 فقره کلاهبرداری تحت عنوان مامور انتظامی، خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری فردی با 200 فقره کلاهبرداری تحت عنوان مامور انتظامی، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ محمدرضاقائمی نژاد گفت: در پی شکایت شخصی مبنی بر اینکه مدتی پیش جهت پیگیری کارهای معافیت پزشکی سربازی پسرم برای انجام معاینه به پزشک قانونی مراجعه کردیم که بعد از آن شخصی ناشناس با بنده تماس گرفته و خود را سرهنگ انتظامی .

معرفی و اعلام داشته که آقای دکتر برای کارهای معافیت پسرتان خیلی سفارش کرده و بنده پیگیر کارهای معافیت وی هستم که مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات تخصصی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم کلاهبردار با جلب اعتماد شاکی و معرفی خود با عنوان سرهنگ انتظامی مبلغ 22 میلیون ریال از وی کلاهبرداری و در ادامه نیز با همین شگرد از یکی از بانک ها نیز مبلغ 10 میلیون ریال کلاهبردار نموده لذا طی هماهنگی قضایی متهم احضار و تحقیقات کامل پلیسی انجام و مشخص شد.

سرهنگ قائمی نژاد ادامه داد: متهم طی 5 ماه گذشته با شخصی آشنا شده که از طریق همکاری با وی با استقاده از سیم کارت همسر و کارت عابر بانک خودش به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار با 200 فقره کلاهبرداری در گرمه

دستگیری کلاهبردار با 200 فقره کلاهبرداری در گرمه