مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:002023-02-21سياسي

دانشگاه میدان تحقق فرامین مقام معظم رهبری است


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی گفت: دانشگاه باید منطبق با بیانات مقام معظم رهبری حرکت کند چراکه دانشگاه میدان تحقق فرامین رهبری و تحول آفرین بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام مهدی ایمانی مقدم در جمع اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان مرکزی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور از طرفی اعتقادات جوانان به معارف ناب را مستحکم می کند و از طرفی تضمین کننده اقتدار کشور است و لذا بهره گیری از این اردوها یک ضرورت مهم برای دانشگاهیان است.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت دروس معارف در راستای تقویت اردوهای راهیان نور افزود: فلسفه وجود دروس معارف در دانشگاه ها تکامل معنوی دانشجویان است و باید از این ظرفیت برای افزایش ایمان و تقویت معنویت در دانشگاه به خوبی استفاده کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی بیان کرد: یکی از ضرورت های مهم امروز در دانشگاه توجه به فعالیت های زیرساختی در حوزه فرهنگی و تربیتی است که راهیان نور با توجه به رویکرد تبیینی که دارد از مصادیق آن است.

ایمانی مقدم ادامه داد: انقلاب اسلامی با فعالیت های فرهنگی چهره به چهره با رویکرد تبیینی و تبلیغی به پیروزی رسید و امروز باید این فعالیت ها مورد توجه باشد چراکه کار چهره به چهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه میدان تحقق فرامین مقام معظم رهبری است

دانشگاه میدان تحقق فرامین مقام معظم رهبری است