مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-21اقتصادي

توقف کامیون ها در مرز سرخس با ترکمنستان به صفر رسید


تسهیل و سازمان دهی فعالیت های مرزی سبب کاهش معطلی کامیون ها در مرز این شهرستان شد به نحوی که خواب کامیون های تجاری در این مرز اکنون به صفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حسن نوری زاده اظهار کرد: فعالیت گمرک سرخس در بهمن ماه جاری 24 ساعته شد یعنی در هر ساعت از شبانه روز ناوگان تجاری جاده ای در منطقه ویژه اقتصادی سرخس پذیرش می شود و امور گمرکی و مرزی را انجام می دهد و به محض باز شدن مرز، فردای آن روز کامیون از مرز خروج می کند.

وی گفت: از طرفی به دلیل اختلاف ساعت، فعالیت مرز ترکمنستان ساعت 6:30 دقیقه به وقت ایران آغاز می شود که با تمهیدات صورت گرفته فعالیت مرزی ایران نیز با وقت محلی همسایه شمالی تطبیق شد و خروج از مرز ایران نیز در زمان یادشده انجام می شود.

فرماندار سرخس اظهار کرد: همچنین ماه گذشته درب خروج ناوگان جاده ای از گمرک به سمت ترکمنستان به چهار درب افزایش یافت و درب ورود ناوگان از ترکمنستان به ایران نیز به 2 درب افزایش یافت.

نوری زاده بیان کرد: علاوه بر سه تحول یادشده در ارائه امور مرزی و گمرکی، نمایندگان 9 نهاد متولی مرزی اکنون در ساختمان پنجره واحد مرزی واقعه در منطقه ویژه مستقرشده و پاسخگویی مناسبی به رانندگان و شرکت های حمل ونقل دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف کامیون ها در مرز سرخس با ترکمنستان به صفر رسید

توقف کامیون ها در مرز سرخس با ترکمنستان به صفر رسید