مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-21اقتصادي

تجهیز 150 هکتار از اراضی کشاورزی شهرکرد به سیستم آبیاری نوین


شهرکرد_ مدیر جهادکشاورزی شهرکرد گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 150 هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان شهرکرد با بهره مندی از تسهیلات بلاعوض به سیستم آبیاری نوین مجهز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شریفی صبح سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد مسأله اصلی در تأخیر راه اندازی مجتمع دامداری های ناحیه غرب مرکز استان را نبود تخصیص آب دانست و گفت: البته تاکنون کسی به عنوان نماینده دامداران منطقه برای پیگیری موضوع معرفی نشده است.

وی اصلاح الگوی کشت را به عنوان دغدغه ای طولانی مدت برای مسئولان جهاد کشاورزی به ویژه در دوران بروز تنش آبی اعلام و تصریح کرد: طرح جهش تولید در دیم زارهای شهرستان شهرکرد امسال با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اجرایی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد با اشاره به آغاز طرح کشت قراردادی گندم به لحاظ راهبردی محصول و وجود زیرساخت های خرید آن در دولت افزود: در این طرح یک هزار و 800 هکتار گندم آبی در شهرستان شهرکرد کشت شد.

شریفی به اولویت فعالان این طرح برای دریافت تسهیلات و بسته های تشویقی اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 150 هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان شهرکرد با بهره مندی از تسهیلات بلاعوض به سیستم آبیاری نوین مجهز شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 150 هکتار از اراضی کشاورزی شهرکرد به سیستم آبیاری نوین

تجهیز 150 هکتار از اراضی کشاورزی شهرکرد به سیستم آبیاری نوین