مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:402023-02-21سياسي

علت درخواست رییس کمیسیون بهداشت برای ملاقات فوری با رییسی


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در نامه ای به رییس جمهوری، خواستار ملاقات فوری شد تا پیرامون اوضاع نامناسب بودجه سلامت در سال آینده، توضیحاتی ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، حسینعلی شهریاری، در این نامه آورده است: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حسب وظیفه ذاتی مترصد تحولات حوزه سلامت و نگران کاستی های این بخش بوده است و یافته های آن بارها به مبادی ذی ربط دولت به ویژه سازمان برنامه و بودجه و حتی در جلسات حضوری و یا طی مکاتبات به آگاهی جنابعالی رسیده است.

اینک که در پایان فصل بودجه به استقبال سالی می رویم که به وضوح روال جاری را موید سلامت و بهداشت عمومی نمی بینیم ناگزیر به التجاء به عالی ترین مقام اجرایی کشور بوده تا از این رهگذر دغدغه ها بدل به تدابیر چاره ساز و امیدآفرین گردد و در طلیعه سال نو ابهام یا تزلزل در تأمین اقلام سلامت و درمان بیماران در سال 1402 از طراوت ایام نکاهد.

بدین منظور از حضور جنابعالی درخواست وقت فوری ملاقات داریم تا در نتیجه این دیدار و تبادل نقطه نظرات بر مسائل حیاتی حوزه سلامت فائق آییم.

در همین حال، زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، به جزییات نشست روز گذشته کمیسیون با حضور مدیران وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: از آنجایی که بحث پیشگیری در حوزه سلامت باید در اولویت قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت درخواست رییس کمیسیون بهداشت برای ملاقات فوری با رییسی

علت درخواست رییس کمیسیون بهداشت برای ملاقات فوری با رییسی