مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:452023-02-21حوادث

آمادگی هلال احمر یزد برای اسکان اضطراری مسافران


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تمامی پایگاه ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل برای اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محورهای مواصلاتی استان دارند.

- سیدمهدی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه عملیات جاده ای در صدر عملیات های امدادگران هلال احمر بوده است، اظهار داشت: در بهمن ماه امسال 19 عملیات جاده ای، 6 مورد خدمات حضوری، یک مورد خدمات مناسبتی، دو مورد خدمات شهری، یک مورد عملیات صنعتی و کارگاهی، 6 مورد عملیات برف و کولاک و یک عملیات کوهستان بوده است.

وی عنوان کرد: در این عملیات ها 322 نفر دچار حادثه شدند که 79 نفر از این افراد در حوادث جاده ای، 43 نفر در عملیات برف و کولاک، 11 نفر در خدمات حضوری، سه نفر در خدمات شهری، 10 نفر در عملیات کوهستان و یک نفر در عملیات صنعتی و کارگاهی از خدمات هلال احمر بهره مند شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: به دنبال این عملیات 9 نفر نجات یافتند که یک نفر به صورت سرپایی درمان و هشت نفر توسط آمبولانس هلال احمر به نزدیکترین مراکز درمانی انتقال داده شدند.

حسینی افزود: 295 نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب 80 تیم به همراه 34 دستگاه آمبولانس در عملیات های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای هشت عملیات رها سازی با همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی هلال احمر یزد برای اسکان اضطراری مسافران

آمادگی هلال احمر یزد برای اسکان اضطراری مسافران