مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:402023-02-21ورزشي

امیر سرخوش قهرمان مسابقات کشوری اسنوکر شد


مسابقات جایزه بزرگ اسنوکر کشور در حالی به پایان رسید که امیرسرخوش در میان 150 ورزشکار شرکت کننده موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مسابقات جایزه بزرگ اسنوکر کشور به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران و با حضور 150 ورزشکار برگزار شد.

این رقابت ها طی 7 روز در دو باشگاه حیدرنیا و 147 برگزار شد که در پایان امیر سرخوش از استان البرز سکوی قهرمانی را از آن خود کرد، علی قره قوزلو از استان تهران بر سکوی دوم ایستاد و مزینی و عبدالمحمدی از استان تهران و آذربایجان غربی به مقام سوم مشترک رسید.

تمیمی رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران در مراسم پایانی و اختتامیه مسابقات که با حضور آقایان ایرجی معاون ورزشی اداره کل استان تهران، خرم رییس حوزه شمال شرق، کامران شهلا سرمربی تیم های ملی و اسدی مدیر عامل بیلیارد مارکت و غفاری انجام شد، از مدیران باشگاه ها و همکاری ارزنده شان با هیات تهران قدردانی کرد و گفت: طی دو سه ماه گذشته، مسابقات خوب و باکیفیتی را با حمایت مدیران باشگاه ها در تهران میزبانی کرده ایم که این توفیق را مدیون آنان هستیم.

وی از جایزه 75 میلیون تومانی این رقابت ها گفت و ادامه داد: بسیار خوشحالیم که میزبانی مسابقات متعدد بویژه رقابت های کشوری، نقش بسزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرخوش قهرمان مسابقات کشوری اسنوکر شد

امیر سرخوش قهرمان مسابقات کشوری اسنوکر شد