مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 07:552023-02-21پزشكي

تأکید بر همکاری مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و جهاددانشگاهی


در دیدار رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بر هم افزایی برنامه ها مبتنی بر انعقاد قراردادهای مشترک تأکید شد.

  - ایسنا/خراسان جنوبی در دیدار رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بر هم افزایی برنامه ها مبتنی بر انعقاد قراردادهای مشترک تأکید شد.

  سید محمدموسوی میرزایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند، با رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی دیدار و پیرامون برنامه های مشترک گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدحسین سیدکاشی، رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در این نشست بر پیگیری برنامه های مشترک و انعقاد قراردادهایی باتوجه به فصل مشترک برنامه های اجرایی و اهداف هم سو تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند نیز با تأکید بر اجرای عملیاتی اهداف مشترک دو نهاد، به تعامل دو سویه معاونت های این دو مجموعه برای اثربخشی بیشتر فعالیت ها و همچنین برگزاری دوره های آموزشی رسانه ای با کمک خبرگزاری ایسنا اشاره کرد.

در پایان این دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند در خبرگزاری ایسنا حضور یافت و به سوالات خبرنگاران این مجموعه پاسخ گفت که مشروح این گفتگو در روزهای آتی منتشر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر همکاری مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و جهاددانشگاهی

تأکید بر همکاری مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و جهاددانشگاهی