مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 21:352023-02-20بين الملل

فرودگاه صنعاء به تدریج به زندگی باز می گردد/ ازسرگیری پرواز های شرکت های عربی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، صنعاء با تاکید بر اینکه دستانش همچنان بر ماشه است، از ائتلاف سعودی و اماراتی خواست تا از «فرصت های صلح» موجود در سایه میانجیگری عمان استفاده کند، - یک روزنامه لبنانی از بازگشت تدریجی زندگی به فرودگاه صنعاء با تلاش شرکت های هواپیمایی عربی برای ازسرگیری پرواز ها از این فرودگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، صنعاء با تاکید بر اینکه دستانش همچنان بر ماشه است، از ائتلاف سعودی و اماراتی خواست تا از فرصت های صلح موجود در سایه میانجیگری عمان استفاده کند، زیرا هر گونه دور زدن صلح، صنعاء را به سوی پایان دادن به آتش بس کنونی سوق خواهد داد.

عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن، جمعه پیش در سخنانی تلویزیونی درباره تمام شدن صبر صنعاء در صورتی که ائتلاف سعودی برای تحقق تفاهمی جدی و عملی به منظور پایان دادن به رنج های مردم یمن کاری نکند، هشدار داد و ضمن تقدیر از تلاش های عمان گفت: لغو جزیی محدودیت ها در بندر الحدیده و فرودگاه صنعاء در چارچوب اعتمادسازی و اجرای تفاهمات مسقط قرار دارد .

وی با تاکید بر تداوم اعطای فرصت کافی برای موفقیت این روند،  هرگونه تلاش برای چند بخش کردن پرونده بشردوستانه یا مبادله آن با سایر پرونده ها را رد کرد و گفت که برخلاف انتظار افراد دولت واب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه صنعاء به تدریج به زندگی باز می گردد/ ازسرگیری پرواز های شرکت های عربی

فرودگاه صنعاء به تدریج به زندگی باز می گردد/ ازسرگیری پرواز های شرکت های عربی