مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 21:152023-02-20اجتماعي

پرهیز از افروختن آتش در مناطق جنگلی و حفاظت شده گیلان


مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان، نسبت به خطر بروز آتش سوزی در جنگل های گیلان هشدار داد و گفت: گردشگران و طبیعت گران تا حد امکان از افروختن آتش در مناطقی که پوشیده از درختان یا شاخه و برگ های خشک هستند خودداری کنند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان، نسبت به خطر بروز آتش سوزی در جنگل های گیلان هشدار داد و گفت: گردشگران و طبیعت گران تا حد امکان از افروختن آتش در مناطقی که پوشیده از درختان یا شاخه و برگ های خشک هستند خودداری کنند.

حمزه عشوری در گفت وگو با خبرنگاران، با هشدار وقوع حریق در سطح جنگل ها و مراتع، گفت: با توجه به گرمای هوا، وزش باد گرم و همچنین خشک بودن سطح زمین در مناطق جنگلی از کلیه طبیعت گردان و مسافرینی که خصوصا در روزهای آینده به استان گیلان سفر می کنند تقاصا داریم حتما و مواکدا نسبت به رعایت مسایل ایمنی در افروختن آتش در مناطق چهارگانه حفاظت شده و جنگلی و مراتع توجه جدی داشته باشند تا شاهد بروز سوانح آتش سوزی در این مناطق و از بین رفتن جنگل و گونه های جانوری و گیاهی نباشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه متاسفانه همه ساله با وزش باد گرم و حضور مسافرین در مناطق مختلف استان گیلان شاهد بروز مشکلاتی از جمله انباشت زباله و آتش سوزی در مناطق جنگلی هستیم، خاطرنشان کرد: این بی توجهی خسارات بسیار سنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از افروختن آتش در مناطق جنگلی و حفاظت شده گیلان

پرهیز از افروختن آتش در مناطق جنگلی و حفاظت شده گیلان