مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 19:202023-02-20اجتماعي

3 بازارچه نوروزی ویژه دستفروشان در گرگان ایجاد شد


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: به منظور ساماندهی مشاغل و دستفروشان در آستانه عید نوروز، سه بازارچه نوروزی در گرگان ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد سالاری عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سد معبر، تضییع حقوق شهروندی محسوب شده لذا در همین راستا شهرداری گرگان در آستانه بهار طبیعت اقدام به جانمایی سه مکان برای ساماندهی دستفروشان در شهر کرده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان افزود: بازارچه های نوروزی در خیابان ولیعصر حدفاصل عدالت 27 الی 29، خیابان پاسداران روبروی پارک شهر و خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل آفتاب 9 الی 11 دایر شده اند.

وی گفت: به استناد تبصره یک بند دو ماده 55 قانون شهرداری ها هرگونه سد معبر ممنوع بوده و در صورت مشاهده اعمال قانون انجام می شود.

سالاری با اشاره به فعال بودن تمامی 200 غرفه واقع در بازارچه ها، گفت: شهروندان می توانند با حضور در این غرفه ها نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز از جمله صنایع دستی، پوشاک، انواع خوراکی ها و حمایت از زنان کارآفرین، و سرپرست خانوار اقدام کنند.

گفتنی است هرساله در ماه پایانی سال در گرگان به دلیل فعالیت دستفرشان پیاده روها و معابر اشغال شده و این امر باعث رنجش مردم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 بازارچه نوروزی ویژه دستفروشان در گرگان ایجاد شد

3 بازارچه نوروزی ویژه دستفروشان در گرگان ایجاد شد