مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 17:202023-02-20اجتماعي

مسافران از برافروختن آتش در مناطق جنگلی گیلان خودداری کنند


با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وزش باد گرم مسافران و گردشگران از روشن کردن آتش در مناطق چهارگانه و جنگلی خودداری کنند.

- رشت- مدیرکل محیط زیست گیلان گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وزش باد گرم مسافران و گردشگران از روشن کردن آتش در مناطق چهارگانه و جنگلی خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمزه عشوری بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته گرمای هوا، وزش باد گرم و خشک بودن سطح زمین در مناطق جنگلی طبیعت گردان و مسافرینی که خصوصاً در روزهای آینده به گیلان سفر می کنند می خواهیم تا از بر افروختن آتش در مناطق چهارگانه و جنگلی استان جدا خودداری کنند.

وی با بیان اینکه مسافران نسبت به رعایت مسائل ایمنی در افروختن آتش در مناطق چهارگانه و جنگلی و مراتع توجه جدی داشته باشند، افزود: در صورت بی احتیاطی ممکن است سوانح آتش سوزی در این مناطق سبب از بین رفتن جنگل و گونه های جانوری و گیاهی شود.

عشوری با اشاره به اینکه همه ساله با وزش باد گرما و حضور مسافرین در مناطق مختلف استان گیلان شاهد بروز مشکلاتی این چنینی هستیم، اضافه کرد: انباشت زباله و آتش سوزی در در مناطق جنگلی هستیم و بی توجهی خسارات بسیار سنگین و بعضاً جبران ناپذیری را به بار می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران از برافروختن آتش در مناطق جنگلی گیلان خودداری کنند

مسافران از برافروختن آتش در مناطق جنگلی گیلان خودداری کنند