مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 17:152023-02-20اقتصادي

حفظ بِرندهای تلویزیونی و تاثیر تحریم ها بر خرید فیلم های نوروزی


معاون سیما درباره اینکه تا چه میزان بر حفظ بِرندهای تلویزیون تاکید داشته اند و آیا در نبود آنها به فکر جایگزینی موفق بوده اند؟ تاکید کرد که «سازمان صداوسیما هیچگاه نخواسته است بِرند خود را از دست بدهد.

- معاون سیما درباره اینکه تا چه میزان بر حفظ بِرندهای تلویزیون تاکید داشته اند و آیا در نبود آنها به فکر جایگزینی موفق بوده اند؟ تاکید کرد که سازمان صداوسیما هیچگاه نخواسته است بِرند خود را از دست بدهد.

وی توضیحات بیشتر در این زمینه را به نشست خبری موکول کرد که در آینده قرار است برگزار شود.

محسن برمهانی ـ معاون سیما ـ در جریان بازدید از روند دوبله فیلم های نوروزی سیما در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش های آنان پاسخ گفت.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه تا چه میزان بر حفظ بِرندهای تلویزیون تاکید داشته اند و آیا در نبود آنها به فکر جایگزینی موفق برای آنها بوده اند؟ تاکید کرد که سازمان صداوسیما هیچگاه نخواسته است بِرند خود را از دست بدهد.

وی در پاسخ به پرسش دیگر ایسنا که آیا تحریم های صداوسیما در تهیه فیلم های نوروز سیما تاثیر گذاشته است و علت پرتکرار بودن فیلم های تلویزیون چیست؟ توضیح داد: سازمان صداوسیما در حال حاضر برای تامین و آماده سازی آثار خارجی برای دوبله مسئله، معذوریت و مشکلی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ بِرندهای تلویزیونی و تاثیر تحریم ها بر خرید فیلم های نوروزی

حفظ بِرندهای تلویزیونی و تاثیر تحریم ها بر خرید فیلم های نوروزی