مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 16:102023-02-20بين الملل

دیپلمات روس: زبان تهدید علیه ایران، جواب نمی دهد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اظهارات تهدیدآمیز و تند «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره تماس تلفنی اش با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، - نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین با بیان اینکه زبان زور و تهدید به دیپلماسی این روز های اتحادیه اروپا تبدیل شده، از توسل بروکسل به این لحن در گفتگو با ایران انتقاد کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اظهارات تهدیدآمیز و تند جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره تماس تلفنی اش با حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، با واکنش دیپلمات روس همراه شد.

میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز (دوشنبه) تاکید کرد که زبان زور، تهدید و ارعاب علیه ایران، جواب نمی دهد.

اولیانوف در صفحه توییتر خود ضمن به اشتراک گذاشتن اظهارات بورل، با کنایه نوشت: [این اظهارات]شبیه یک ضرب الاجل به نظر می رسد.

چیزی که این روز ها به آن دیپلماسی اتحادیه اروپا می گویند! وی در ادامه توضیح داد: بروکسل هنوز نمی فهمد که چنین لحنی (زبان تهدید و زور) با مسئولان ایرانی، جواب نمی دهد و فایده ای ندارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات روس: زبان تهدید علیه ایران، جواب نمی دهد

دیپلمات روس: زبان تهدید علیه ایران، جواب نمی دهد