مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 16:052023-02-20اجتماعي

کوه 110 متری زباله در دل جنگل های شمال/ معضل سراوان کی حل می شود؟


حل معضل 40 ساله پسماند «سراوان» و نابودی کوه 110 متری زباله در دل جنگل های این منطقه نیازمند اقدامات علمی و تخصصی است؛ موضوعی که به رغم داشتن دستور مسئولان ارشد ملی همچنان اندر خم وعده هاست.

- حل معضل 40 ساله پسماند سراوان و نابودی کوه 110 متری زباله در دل جنگل های این منطقه نیازمند اقدامات علمی و تخصصی است؛ موضوعی که به رغم داشتن دستور مسئولان ارشد ملی همچنان اندر خم وعده هاست.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- بهرام قربانپور: همه گیلان را به طبیعت سرسبز، آب و هوای خوش و دل انگیز و جنگل های هیرکانی و چشم نواز می شناسند؛ طبیعتی که توأم با مهمان نوازی گیلانی ها برای گردشگران و مسافرین یک خاطره خوش و به یادماندنی را رقم می زند.

اما در سال های اخیر به علت کوتاهی چهار دهه ای در بخش پسماند، زباله سراوان رشت به یک ابر چالش غم بار برای استان و حتی کشور تبدیل شده است.

زباله سراوان رشت که حاصل 40 سال بی تدبیری، کوتاهی ها و سهل انگاری های مدیریتی به یک کوه 90 الی 110 متری درآمده و روزانه 20 لیتر در ثانیه شیرابه روانه رودخانه و سفره های آب زیر زمینی می کند، امروز به یک دغدغه ملی درآمده و مسئولان کشوری حل این معضل را رفع مسئله پسماند کشور می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوه 110 متری زباله در دل جنگل های شمال/ معضل سراوان کی حل می شود؟

کوه 110 متری زباله در دل جنگل های شمال/ معضل سراوان کی حل می شود؟