مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 16:042023-02-20فناوري

اجرای 256 کیلومتر فیبرنوری در شهرستان خلخال تا پایان دولت سیزدهم


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از اجرای 256 کیلومتر فیبرنوری در شهرستان خلخال تا پایان دولت سیزدهم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شهریار سرداری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جهت توسعه زیرساخت های ارتباطی شهرستان خلخال 256 کیلومتر فیبرنوری تا پایان دولت سیزدهم اجرایی خواهد شد.

وی افزود: سایت ارتباطی جاده خلخال- فیروزآباد نیز توسط اپراتور همراه اول در حال آماده سازی بوده و انشالله تا سوم خرداد سال 1402 تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به اخذ مجوز جهت احداث سایت های ارتباطی در 141 روستای بالای 20 خانوار استان، بیان کرد: 42 سایت جدید ارتباطی متعلق به روستاهای این شهرستان می باشد که به اپراتور همراه اول ابلاغ شده و انشالله تا پایان شهریور ماه 1402 تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

سرداری تصریح کرد: در خصوص منطقه نمونه گردشگری ازناو و تفرجگاه اندبیل تلاش خواهیم کرد که با رایزنی با وزارت متبوع احداث سایت ارتباطی برای این مناطق از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات (USO) انجام پذیرد.

یحیی زاده فرماندار خلخال با بیان اینکه سرقت کابل های مخابراتی از جمله مشکلات ارتباطی این شهرستان بوده، اعلام کرد: انتظار داریم در این زمینه ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 256 کیلومتر فیبرنوری در شهرستان خلخال تا پایان دولت سیزدهم

اجرای 256 کیلومتر فیبرنوری در شهرستان خلخال تا پایان دولت سیزدهم