مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:382023-02-20سياسي

معرفی نفرات برتر سومین لیگ کتاب خوانی در گرمسار


سومین لیگ کتاب خوانی شهرستان گرمسار با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، آیین اختتامیه سومین لیگ کتاب خوانی شهرستان گرمسار ظهر امروز به همت اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان و با حضور امام جمعه گرمسار و سایر مسؤولان در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای خورشید تابان برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین علیرضا آرامی، امام جمعه گرمسار در این مراسم ضمن تقدیر از اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گرمسار و مجریان برگزاری طرح و با اشاره به اهمیت کتاب و کتاب خوانی بین نوجوانان و جوانان، اقدامات صورت گرفته در این برهه از زمان را شاهکار توصیف کرد.

وی اضافه کرد: جمع کردن نوجوانان در یک محیط سالم و صمیمی و مشغول کردن آن ها به امر مطالعه کتاب و اندیشیدن یک اقدام ارزشمند و تأثیرگذار است.

حسن پورمحمدی، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گرمسار نیز در این جلسه گفت: در مرحله نخست 85 تیم سه نفره در این مسابقات ثبت نام انجام دادند و این لیگ با تهیه سه پویش معرفی بهترین کتاب خوانده شده توسط تیم های شرکت کننده آغاز به کار کرد.

وی افزود: در طول مدت سه ماه، تعداد چهار عنوان کتاب در اختیار دانش آموزان شرکت کننده قرار گرفت و دانش آموزان نیز کتاب ها را به دقت مطالعه کردند و از جهات مختلف در سه آزمون حول محور کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نفرات برتر سومین لیگ کتاب خوانی در گرمسار

معرفی نفرات برتر سومین لیگ کتاب خوانی در گرمسار