مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:292023-02-20سياسي

مشهد میزبان جشنواره بین المللی عکس رضوی است


مدیرعامل بنیاد امام رضا (ع) گفت: جشنواره عکس رضوی یکی از جشنواره های 16 گانه امام رضا (ع) است که امسال به میزبانی مشهد برگزار می شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مرتضی سعیدی زاده در نشست خبری دوازدهمین جشنواره بین المللی عکس رضوی اظهار کرد: جشنواره عکس رضوی، فرصتی برای عرض ارادت شیعیان جهان به امام هشتم در قالب عکس و تصویر است.

مدیرعامل بنیاد امام رضا علیه السلام بیان کرد: مأموریت بنیاد امام رضا علیه السلام در حوزه فرهنگ و هنر، احیای امر اهل بیت و طهارت است و تلاش می کنیم تا پیام اهل بیت را بابیانی هنرمندانه که دارای زیبایی شناختی های تصویری است، به مردم منتقل کنیم.

وی افزود: جشنواره امام رضا عمومی ترین جشنواره فرهنگی هنری سراسر کشور است که تا به امروز بیش از 8 میلیون اثر هنری در 19 دوره جشنواره امام رضا علیه السلام ارسال شده است.

سعیدی زاده افزود: ما در جشنواره امسال با توجه به آسیب شناسی هایی که داشتیم چند گام به سمت تخصصی شدن و حرفه ای تر شدن حرکت کردیم و دو شاخصه حضور نخبگان در جشنواره و تأثیر گرفتن تصاویر از اتفاقات جامعه برای حرفه ای تر شدن را در نظر داریم.

مدیرعامل بنیاد امام رضا علیه السلام گفت: به غیراز جشنواره عکس رضوی، 15 جشنواره دیگر نیز در سراسر کشور و به صورت بین المللی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد میزبان جشنواره بین المللی عکس رضوی است

مشهد میزبان جشنواره بین المللی عکس رضوی است