مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 14:262023-02-20اقتصادي

تسهیلات کم بهره به تولیدکنندگان پوشاک اعطا خواهد شد


معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تسهیلات کم بهره به تولیدکنندگان پوشاک اعطا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل شهرزاد ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه دوخت و صنعت، در هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برپایی نمایشگاه تولیدات واحدهای تولید پوشاک بندرعباس اقدامی اثرگذار در راستای معرفی تولیدات استان است و این نمایشگاه فتح باب و شروع کاری برای اجرای برنامه های بعدی در این حوزه خواهد بود.

وی افزود: بحث تولید البسه و پوشاک، جمعیت قابل توجهی از مردم به ویژه زنان سرپرست خانوار راشغول به کار کرده است و در راستای توسعه ی آن در تلاش هستیم تا بتوانیم پیوندی میان واحدهای تولید البسه ی استان و بنگاه های اقتصادی و واحدهای بزرگ صنعتی ایجاد کنیم تا پوشاک و البسه ی مورد نیاز پرسنل خود را از تولیدات داخل استان تامین کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری هرمزگان، تاکیدکرد: ترغیب صنایع به تامین البسه از واحدهای تولیدی استان می تواند تحول شگرفی را در عرصه تولید پوشاک استان ایجاد کند و ضریب اشتغال این حوزه را افزایش دهد.

شهرزاد تصریح کرد: تولیدات کارگاه های البسه دوزی استان از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و در عین حال قیمت تمام شده ی مناسبی نیز دارند و خدمات پس از فروش و حین استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات کم بهره به تولیدکنندگان پوشاک اعطا خواهد شد

تسهیلات کم بهره به تولیدکنندگان پوشاک اعطا خواهد شد