مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 12:572023-02-20اقتصادي

تشکیل بیش از 52 هزار پرونده تخلف در تعزیرات خراسان رضوی


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: طی10 ماه ابتدای سال جاری 52 هزار و 274 فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان وارده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مرتضی مدنی اظهار کرد: در 10 ماهه امسال 52 هزار و 274 فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی وارده و 52 هزار و 458 فقره پرونده مختومه داشتیم که بیش از 14 هزار میلیارد ریال محکومیت داشتند.

وی افزود: بیشترین فراوانی پرونده های تخلف مربوط به عدم نصب قیمت و گران فروشی در سطح عرضه و شرکت های پخش بوده و این تخلفات بیشتر در خصوص کالاهای اساسی و مورد تقاضای مردم است.

مدنی در خصوص تشکیل پرونده های عدم رعایت بهداشت در نانوایی ها گفت: پرونده هایی در خصوص عدم رعایت بهداشت در نانوایی ها در استان به تعزیرات حکومتی ارسال می شود اما تعداد آن ها زیاد نیست و بیشتر پرونده های تخلف نانوایی های استان مربوط به کم فروشی، گران فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در خصوص کشیک های سازمان تعزیرات در ایام نوروز عنوان کرد: برای ایام نوروز 2 نوبت کشیک در نظر گرفتیم که از 14 اسفند شروع شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و نوبت اول از 14 اسفند تا 4 فروردین و نوبت دوم از 4 فروردین تا 2 اردیبهشت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بیش از 52 هزار پرونده تخلف در تعزیرات خراسان رضوی

تشکیل بیش از 52 هزار پرونده تخلف در تعزیرات خراسان رضوی