مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:482023-02-20سياسي

نهضت آسفالت در شهر تاریخی خرانق


شهردار شهر تاریخی خرانق در استان یزد گفت: با هدف زیباسازی شهر خرانق در آستانه سال جدید، 30 هزار مترمربع از معابر این شهر تاکنون زیرسازی و آسفالت شده است.

- ایسنا/یزد شهردار شهر تاریخی خرانق در استان یزد گفت: با هدف زیباسازی شهر خرانق در آستانه سال جدید، 30 هزار مترمربع از معابر این شهر تاکنون زیرسازی و آسفالت شده است.

عبدالرسول یزدی در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: تمام آسفالت انجام شده در معابر شهری براساس برنامه ریزی و با هماهنگی شورای شهر در حال انجام است و تاکنون سعی شده در هر محله ای، چند معبر براساس اولویت از ترمیم یا اجرای آسفالت بهره مند شود و سپس وارد هسته مرکزی شهر شویم.

وی با بیان این که اجرای این طرح می تواند به بهبود منظر عمومی و ارتقا کیفیت زندگی اهالی منطقه نیز کمک شایانی کند، تاکید کرد: آسفالت کوچه و معابر و ایمن سازی شبکه معابر این شهر تاریخی مهم ترین موضوع شهر در حوزه عمران قلمداد می شود.

یزدی گفت: طی یک ماه اخیر عملیات زیرسازی اکثر کوچه های شهر انجام شده و مابقی نیز در دست اقدام است و طی یک ماه اخیر عملیات آسفالت آنها به سرانجام می رسد.

شهردار خرانق ضمن تقدیر از سعه صدر و تعامل سازنده شهروندان با شهرداری در اجرای طرحهای مذکور، خاطرنشان کرد: وجود معابر استاندارد و ایمن و بدون مشکل حق اصلی شهروندان است و مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت آسفالت در شهر تاریخی خرانق

نهضت آسفالت در شهر تاریخی خرانق