مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:302023-02-20فناوري

بهانه جدید توییتر برای پولی کردن خدمات


توییتر روز جمعه اعلام کرد فقط به مشترکین پولی اجازه می دهد از پیام های متنی به عنوان یک روش احراز هویت دو مرحله ای برای ایمن سازی حساب های خود استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این شرکت در توییتی نوشت: پس از 20 مارس، فقط مشترکین دارای تیک آبی توییتر می توانند از پیام های متنی به عنوان روش احراز هویت دو مرحله ای خود استفاده کنند.

در روش احراز هویت دو مرحله ای که به منظور ایمن تر کردن حساب ها انجام می شود، ضرورت دارد مالک حساب کاربری علاوه بر رمز عبور از روش احراز هویت دوم نیز استفاده کند.

توییتر احراز هویت را با ارسال پیام متنی، استفاده از برنامه احراز هویت و یک کلید امنیتی ممکن کرده است.

طبق یک پست وبلاگی در روز چهارشنبه توییتر تصریح کرده تأیید هویت دومرحله ای مبتنی بر شماره تلفن همراه توسط بازیگران بد مورد سو استفاده قرار می گیرد.

مالک توییتر در پاسخ به توییت یک کاربر که گفته بود این شرکت در حال تغییر خط مشی است، مدعی شد: به این دلیل که شرکت های مخابراتی از حساب های رباتیک در توییتر برای سوءاستفاده از روش تأیید هویت دومرحله ای مبتنی بر پیامک استفاده می کند و این شرکت سالانه 60 میلیون دلار از طریق پیامک های کلاهبرداری ضرر می کند، این رویه تازه در پیش گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهانه جدید توییتر برای پولی کردن خدمات

بهانه جدید توییتر برای پولی کردن خدمات