مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:162023-02-20ورزشي

قهرمانی بانوان البرزی در مسابقات جهانی مچ اندازی


نائب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز از درخشش بانوان البرزی در مسابقات جهانی مستریونیورس در رشته مچ اندازی خبر داد.

- ایسنا/البرز نائب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز از درخشش بانوان البرزی در مسابقات جهانی مستریونیورس در رشته مچ اندازی خبر داد.

سمیه فضل در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بانوان البرزی موفق شدند با کسب بیشترین پیروزی در مسابقات بین المللی مستریونیورس در رشته مچ اندازی قهرمان جهان شوند .

فضل افزود: این مسابقات با حضور حدود 100 ورزشکار از 15 کشور اروپایی و آسیایی در دو بخش زنان و مردان به همراه حدود 400 ورزشکار ایرانی به میزبانی ایران در رامسر برگزار شد.

نائب رییس هیات بدنسازی و پروش اندام البرز تصریح کرد: در این دوره از مسابقات از استان البرز هفت ورزشکار بانو در رشته مچ اندازی شرکت کردند که در پایان شراره نظری مهرابی در دسته 60- کیلوگرم در رده سنی بزرگسالان در هر دو دست چپ و راست با برتری مقابل مارگاریتا از هندوستان با ثبت بهترین عملکرد قهرمان شد، همچنین حمیرا شایان یار در دسته 70- کیلوگرم رده سنی بزرگسالان در دست چپ مقام اول و در دست راست مقام دوم را کسب کرد.

وی گفت: در دسته 80 + کیلوگرم نیز رده سنی بزرگسالان لیلا ظفرنیا با برتری برابر همه حریفان خود در هر دو دست چپ و راست صاحب نشان قهرمانی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی بانوان البرزی در مسابقات جهانی مچ اندازی

قهرمانی بانوان البرزی در مسابقات جهانی مچ اندازی