مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:072023-02-20حوادث

اجرای طرح ویژه مبارزه با سرقت در فاروج آغاز شد


فرمانده انتظامی فاروج از آغاز اجرای طرح ویژه مبارزه با سرقت در سطح شهرستان خبر داد و گفت: به شهروندان اطمینان خاطر می دهیم که پلیس به دغدغه مردم برای مبارزه با سرقت رسیدگی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سرهنگ علیرضا پوربه، فرمانده انتظامی فاروج از آغاز اجرای طرح ویژه مبارزه با سرقت در سطح شهرستان خبر داد و اظهار کرد: به شهروندان اطمینان خاطر می دهیم که پلیس به دغدغه مردم برای مبارزه با سرقت رسیدگی می کند.

وی در حاشیه اجرای طرح گفت: در راستای مبارزه جدی با معضل سرقت، با دستور فرمانده انتظامی استان طرح ویژه مبارزه با سرقت با محوریت پلیس آگاهی در شهرستان فاروج اجراء شد.

فرمانده انتظامی فاروج افزود: مجموعه انتظامی شهرستان برای اجرای این طرح تمام توان خود را به کار گرفته تا درس پشیمان کننده ای به سارقان و مخلان امنیت مردم بدهد.

  وی با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با سرقت ها، خاطرنشان کرد: وقوع سرقت ها تاثیر بسیار مخربی در احساس امنیت مردم دارد و این موضوع خط قرمز پلیس است، لذا سارقانی که اقدام به سرقت می کنند، میله های زندان در انتظار آن هاست.

  فرمانده انتظامی شهرستان فاروج همچنین تصریح کرد: امیدواریم با دعای خیر و همکاری شهروندان بتوانیم خبرهای خوبی را به مردم در حوزه مبارزه با مخلان امنیت بدهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ویژه مبارزه با سرقت در فاروج آغاز شد

اجرای طرح ویژه مبارزه با سرقت در فاروج آغاز شد