مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:412023-02-20بين الملل

وزیر دفاع انگلیس: غرب با فقدان تانک های عملیاتی برای کی یف مواجه است


وزیر دفاع انگلیس گفته، پس از آنکه اوکراین درخواست تانک های مدرن سنگین را مطرح کرد، بسیاری از کشورهای غربی متوجه شده اند که این بخش مهم از تسلیحات آنها مناسب جنگ نیست.

- وزیر دفاع انگلیس گفته، پس از آنکه اوکراین درخواست تانک های مدرن سنگین را مطرح کرد، بسیاری از کشورهای غربی متوجه شده اند که این بخش مهم از تسلیحات آنها مناسب جنگ نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بن والاس وزیر دفاع انگلیس در گفت وگویی با مجله اشپیگل همچنین خاطرنشان کرد، آلمان نشستی را با متحدانش در ناتو انجام داد تا به بررسی ارسال تانک های مدرن به اوکراین بپردازد و در این نشست متوجه مشکلات شدند.

سیاستمداران، مقامات ارتش های خود را به انبارها و زرادخانه ها فرستادند و آنها متوجه شدند که تانک هایشان فاقد کفایت یا عملیاتی بودن برای ارسال به اوکراین است.

به گفته وزیر دفاع انگلیس، ناتو با این حقیقت ناراحت کننده روبرو شده که ارتش های کشورهای عضو بیش از 30 سال است که با فقدان یا کاهش تسلیحات مدرن روبرو هستند.

تعداد زیادی تانک در هر کشور وجود دارد اما واقعیت این است که آنها به قدر کافی عملیاتی نیستند.

وی در پاسخ به اینکه آیا تانک ها در زمان تعیین شده به اوکراین ارسال می شود نیز گفت: باید به شرکای دیگرمان زمان بیشتری بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع انگلیس: غرب با فقدان تانک های عملیاتی برای کی یف مواجه است

وزیر دفاع انگلیس: غرب با فقدان تانک های عملیاتی برای کی یف مواجه است