مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:412023-02-20سياسي

نخستین کنسرت 15 زبانه صلح؛ کار هنرمندان ساروی در جنگ ترکیبی رسانه ای


سرپرست و اعضای گروه موسیقی جهانی صلح میگویند که باهدف خوراک دهی به دهه هشتادی ها و از بین بردن ایران هراسی در جنگ ترکیبی عصر حاضر، برای اولین بار در تاریخ موسیقی دنیا، - خبرگزاری فارس مازندران _سرویس فرهنگی در بحبوحه جنگ رسانه ای در عصر ارتباطات، هنر سلاحی مناسب در مقابله با امپراطوری بزرگ رسانه ای جهان است این جمله برگرفته از سفارش اکید مقام معظم رهبری است.

  مردم استان مازندران همواره در سنگر مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی چه در فضای فیزیکی و چه در فضای مجازی از پیشگامان و ایده پردازان بوده و هستند؛ مصداق بارز این جمله برگزاری خاص ترین اجرای موسیقی جهان برای اولین بار به میزبانی مرکز استان است.

  برای کسب اطلاعاتی در این باره، به دیدار سرپرست و اعضای گروه کنسرت جهانی صلح می رویم تا به تشریح جزییات برگزاری این رویداد بپردازند.

محل تمرین و تولید یا استودیوی گروه جهانی سفیران صلح در ساری در خیابان عبوری 32 از 6 ماه قبل تاکنون آماده شده است، وارد که شدیم فضا هنری بود، سه عضو اصلی این گروه میزبانمان بودند.

حمید محمدی شاعر و سرپرست گروه که کارشناس ارشد ادبیات و از کارمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران است، می گوید؛ ایده اجرای موسیقی صلح با هدف اینکه پیام آور صلح ایران برای جهانیان باشیم از سه سال قبل بینمان مطرح شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنسرت 15 زبانه صلح؛ کار هنرمندان ساروی در جنگ ترکیبی رسانه ای

نخستین کنسرت 15 زبانه صلح؛ کار هنرمندان ساروی در جنگ ترکیبی رسانه ای