مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:352023-02-20اقتصادي

تشکیل بیش از 52 هزار پرونده تخلف در خراسان رضوی/ آغاز کشیک های نوروزی از 14 اسفند


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: طی10 ماه ابتدای سال جاری 52 هزار و 274 فقره پرونده تخلف به تعریزات حکومتی وارده شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: طی10 ماه ابتدای سال جاری 52 هزار و 274 فقره پرونده تخلف به تعریزات حکومتی وارده شده است.

مرتضی مدنی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص پرونده های تخلف تشکیل شده در خراسان رضوی اظهار کرد: در 10 ماهه امسال 52 هزار و 274 فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی وارده و 52 هزار و 458 فقره پرونده مختومه داشتیم که بیش از 14 هزار میلیارد ریال محکومیت داشتند.

وی افزود: بیشترین فراوانی پرونده های تخلف مربوط به عدم نصب قیمت و گرانفروشی در سطح عرضه و شرکت های پخش بوده و این تخلفات بیشتر در خصوص کالاهای اساسی و مورد تقاضای مردم است.

مدنی در خصوص تشکیل پرونده های عدم رعایت بهداشت در نانوایی ها گفت: پرونده هایی در خصوص عدم رعایت بهداشت در نانوایی ها در استان به تعزیرات حکومتی ارسال می شود اما تعداد آن ها زیاد نیست.

بیشتر پرونده های تخلف نانوایی های استان مربوط به کم فروشی، گران فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در خصوص کشیک های سازمان تعزیرات در ایام نوروز عنوان کرد: ما برای ایام نوروز 2 نوبت کشیک در نظر گرفتیم که از 14 اسفند شروع شده و تا پایان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بیش از 52 هزار پرونده تخلف در خراسان رضوی/ آغاز کشیک های نوروزی از 14 اسفند

تشکیل بیش از 52 هزار پرونده تخلف در خراسان رضوی/ آغاز کشیک های نوروزی از 14 اسفند