مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:312023-02-20سياسي

آغاز رزمایش جهادی دامپزشکی در شهرستانهای عشایرخیز یزد از فردا


مدیر کل دامپزشکی استان یزد ضمن ارائه توضیحاتی در مورد نحوه برگزاری رزمایش جهادی دامپزشکی استان با هدف خدمت رسانی به عشایر و روستاییان شهرستانهای ابرکوه، - ایسنا/یزد مدیر کل دامپزشکی استان یزد ضمن ارائه توضیحاتی در مورد نحوه برگزاری رزمایش جهادی دامپزشکی استان با هدف خدمت رسانی به عشایر و روستاییان شهرستانهای ابرکوه، خاتم و مروست، از عرضه گوشت قرمز در استان با لیبل های جدید تا پایان سالجاری خبر داد.

علی فاتحی نیا امروز دوشنبه اول اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش جهادی دامپزشکی استان، گفت: این رزمایش به همت قرارگاه محرومیت زدایی جهادی سازمان دامپزشکی با هدف پایداری جمعیت دام عشایر و انجام رسالت تامین امنیت غذایی به ویژه در زمینه گوشت قرمز، افزایش بهره وری در تولیدات دامی عشایر و روستاییان و کنترل جمعیت دام و طیور این بخشها و بیماری های مربوط به آنها از دوم تا چهارم اسفندماه در استان یزد برگزار می شود.

وی شهرستانهای عشایرنشین ابرکوه، خاتم و مروست را شهرستانهای هدف این رزمایش در استان خواند و پیش بینی کرد که به 100 هزار راس دام در این شهرستانها خدمات ارائه شود.

وی از جمله خدمات ارائه شده در قالب این رزمایش را انجام واکسیناسیون رایگان تب برفکی، سم پاشی بدن دام ها، ارائه آموزشهای ترویجی و ذبح شرعی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش جهادی دامپزشکی در شهرستانهای عشایرخیز یزد از فردا

آغاز رزمایش جهادی دامپزشکی در شهرستانهای عشایرخیز یزد از فردا