مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:242023-02-20اقتصادي

گره 20 ساله در اصفهان باز شد/ تعیین تکلیف زمین 377 هزار مترمربعی پس از 20 سال


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: قطعه زمینی با مساحت 377 هزار مترمربع متعلق به جهاد کشاورزی و آبفای استان، از 20 سال قبل در فاز یک بهارستان خریداری شده اما آغاز عملیات اجرایی این زمین به دلیل بروکراسی های اداری به تعویق افتاده بود که در دهه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار کرد: قطعه زمینی با مساحت 377 هزار مترمربع متعلق به جهاد کشاورزی و آبفای استان، از 20 سال قبل در فاز یک بهارستان خریداری شده اما آغاز عملیات اجرایی این زمین به دلیل بروکراسی های اداری به تعویق افتاده بود.

وی افزود: 2500 نفر از پرسنل جهاد کشاورزی، آبفا و مردمی که قصد سرمایه گذاری در این زمین را داشتند بیش از 20 سال پیگیر بودند تا چالش های به وجود آمده ساماندهی شود اما اختلافات میان ادارات به جمع بندی نرسیده بود.

زینلیان بیان کرد: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم در استان این موضوع به عنوان یکی از اولویت های استان در حوزه عمرانی پیگیری شد؛ نهایتاً پس از برگزاری جلسات هفتگی و با پیگیری های مداوم حوزه عمرانی استانداری اصفهان به میمنت دهه فجر طرح این زمین نهایی و ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره 20 ساله در اصفهان باز شد/ تعیین تکلیف زمین 377 هزار مترمربعی پس از 20 سال

گره 20 ساله در اصفهان باز شد/ تعیین تکلیف زمین 377 هزار مترمربعی پس از 20 سال