مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:052023-02-20فرهنگي

دوجلد دیگر به «راهنمای اندیشه ورزان» اضافه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دو عنوان دیگر از مجموعه «راهنمای اندیشه ورزان» نوشته ریچارد پُل و لیندا اِلدر به تازگی با ترجمه محمدرضا سلیمی و ویرایش مهدی خسروانی توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شده است.

- دو عنوان دیگر از مجموعه راهنمای اندیشه ورزان نوشته ریچارد پُل و لیندا اِلدر با ترجمه محمدرضا سلیمی و ویرایش مهدی خسروانی توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دو عنوان دیگر از مجموعه راهنمای اندیشه ورزان نوشته ریچارد پُل و لیندا اِلدر به تازگی با ترجمه محمدرضا سلیمی و ویرایش مهدی خسروانی توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این دو کتاب عناوین ششم و هفتم مجموعه مذکور هستند که ترجمه چهارجلد پیشین اش خردادماه 1396 توسط این ناشر منتشر شد و سپس دو جلد دیگر به آن افزوده شد.

مفهوم و ابزار های تفکر نقادانه ، ماهیت و کارکرد های تفکر نقادانه و خلاقانه ، مغالطه های پرکاربرد ، چگونه سوگیری و تبلیغات را در رسانه ها تشخیص دهیم ، شفاف اندیشیدن و معیار های قابلیت در تفکر نقادانه عناوین اول تا پنجم مجموعه مذکور هستند.

این مجموعه براساس مفهوم های سنجشگرانه اندیشی (تفکر نقادانه) نوشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوجلد دیگر به «راهنمای اندیشه ورزان» اضافه شد

دوجلد دیگر به «راهنمای اندیشه ورزان» اضافه شد