مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:012023-02-20اقتصادي

فرش هایتان را به هر قالیشویی نسپارید


رییس اتحادیه قالیشویی های کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن ایام پایان سال و افزایش تقاضا برای شست و شوی فرش، از مردم درخواست کرد به هر قالیشویی اعتماد نکنند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتحادیه قالیشویی های کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن ایام پایان سال و افزایش تقاضا برای شست و شوی فرش، از مردم درخواست کرد به هر قالیشویی اعتماد نکنند.

محمود فیضی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت بازار شست و شوی قالی با نزدیک شدن روزهای پایانی سال، گفت: امسال نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد افزایش تعرفه شست و شوی فرش داشتیم که ناشی از افزایش هزینه مواد شست و شو، دستمزد کارگر و.

بوده است.

وی تعرفه شست و شوی هر مترمربع فرش ماشینی را 15 هزار تومان، فرش دستباف را 20 هزار تومان، فرش دستباف کاشان را 20 هزار تومان، فرش دستباف اعلا 50 رج به بالا را 25 هزار تومان، پالاز موکت را 10 هزار تومان و موکت معمولی را شش هزار تومان اعلام کرد.

به گفته فیضی، تعرفه حمل ونقل فرش نیز به صورت توافقی تعیین می شود و نرخ مصوبی ندارد.

رییس اتحادیه قالیشویی های کرمانشاه از فعالیت حدود 70 قالیشویی مجاز در کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: در ایام پایانی سال برخی مراکز غیرمجاز قالیشویی فعال می شوند و تبلیغات گسترده آنها را در خیابان ها و فضای مجازی می توان دید که اعلام می کنند پیشرفته ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش هایتان را به هر قالیشویی نسپارید

فرش هایتان را به هر قالیشویی نسپارید