مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 09:402023-02-20فرهنگي

«در جبهه غرب خبری نیست» جوایز بفتا را درو کرد


جوایز سالانه آکادمی فیلم بریتانیا برندگان خود را معرفی کرد و فیلم «در جبهه غرب خبری نیست» با کسب بیشترین جوایز در این مراسم درخشید.

- جوایز سالانه آکادمی فیلم بریتانیا برندگان خود را معرفی کرد و فیلم در جبهه غرب خبری نیست با کسب بیشترین جوایز در این مراسم درخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ورایتی، مراسم اهدای جوایز بفتا 2023 یکشنبه شب برگزار شد و فیلم در جبهه غرب خبری نیست با کسب هفت جایزه از جمله بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان فاتح این دوره از جوایز شد.

به این ترتیب این فیلم سینمایی روایت گر جنگ جهانی اول رکورد دریافت بیشترین جایزه بفتا برای یک فیلم غیرانگلیسی زبان را شکست.

این رکورد پیش از این به فیلم سینما پارادیزو (1988) تعلق داشت که پنج جایزه بفتا کسب کرده بود.

فیلم سینمایی بنشی های اینیشرین با بازی کالین فرل نیز پس از در جبهه غرب خبری نیست در مقایسه با سایر فیلم های سینمایی بیشترین جوایز بفتای این دوره را دریافت کرد.

در ادامه فهرست کامل برگزیدگان بفتای 2023 را مشاهده می کنید: فیلمنامه اقتباسی: در جبهه غرب خبری نیست نوشته ادوارد برگر و اشلی پترسون و ایان استوکل بازیگر زن نقش مکمل: کری کاندون برای بنشی های اینیشرین بازیگر مرد نقش مکمل: بری کیگان برای بنشی های اینیشرین فیلم خارجی زبان: در جبهه غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«در جبهه غرب خبری نیست» جوایز بفتا را درو کرد

«در جبهه غرب خبری نیست» جوایز بفتا را درو کرد