مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 08:302023-02-20حوادث

تریاک، بیشترین ماده مخدر مصرفی در زنجان


رییس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: اقدامات مقابله ای پلیس در خصوص دستگیری و کشفیات موادمخدر بیش از پیش افزایش پیدا کرده است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت: اقدامات مقابله ای پلیس در خصوص دستگیری و کشفیات موادمخدر بیش از پیش افزایش پیدا کرده است.

محسن حسین خانلو در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کشفیات موادمخدر از ابتدای سال تاکنون، اظهار کرد: از ابتدای سال موفق به کشف بیش از 1 تن و 646 کیلوگرم انواع موادمخدر در سطح استان شدیم که از این مقدار، سهم تریاک با بیش از 647 کیلوگرم بیش از دیگر موادمخدر است و بیش ترین میزان مصرف و همچنین کشفیات را در استان دارد.

وی افزود: از این کشفیات سهم هرویین با بیش از 76 کیلوگرم، شیشه بیش از 74 کیلوگرم، ماری جوانا یا گل بیش از 533 کیلوگرم و مورفین 10 کیلوگرم بوده است.

حسین خانلو ادامه داد: امسال طی یک عملیات، کشفیات موادمخدر کوکایین نیز داشتیم که سهم کوکایین حدود دو کیلوگرم است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قیمت موادمخدر افزایش پیدا کرده است، اذعان کرد: با توجه به تورم و افزایش دلار، قیمت موادمخدر نیز افرایش یافته و از این سوء اقدامات مقابله ای پلیس در خصوص دستگیری و کشفیات نیز بیش از پیش افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریاک، بیشترین ماده مخدر مصرفی در زنجان

تریاک، بیشترین ماده مخدر مصرفی در زنجان