مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 08:062023-02-20سياسي

آقایان مسئول صدای منتظران را بشنوید / پیام هنرمند معلول یزدی به مسئولان + فیلم


هنرمند معلول یزدی در پیامی ویدیویی خطاب به مسئولان خواست تا به وعده های خود عمل کنند و گفت: مسئولان بدانند نشاندن نور امید در دل معلولین چراغ امید را در دل و زندگی آنها روشن می کند.

-   در همین راستا حسین رادمنش، رییس جامعه معلولین یزد به خبرنگار فارس اظهار کرد: این موضوع در حال بررسی است و انجمن ضایعه نخاعی یزد در حال حاضر متولی انجام این مهم است.

 اعظم شیخ علیشاهی مدیر داخلی انجمن ضایعه نخاعی یزد نیز در این باره توضیحاتی داد و افزود: در مورد مشکلات عدیده و متفاوت این قشر جامعه باید خبرها و نکته ها نوشته و یادآوری شود.

 وی افزود: در حال حاضر تعداد دو دستگاه ون هر روزه در حال سرویس دهی به معلولین و ضایعه نخاعی های یزدی است که با توجه به تعداد زیاد آنها این دو دستگاه ون توان سرویس دهی لازم را ندارند و بلاخره برخی از معلولین معترض می شوند و اعتراضات آنها به حق است.

مدیر داخلی انجمن ضایعه نخاعی یزد در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه معلولین به دلیل وجود مشکلات جسمی و حرکتی و سوار بر ویلچر بودن نمی توانند از اتوبوس های شرکت واحد استفاده کنند و همچنین بعضا تاکسی های تلفنی و اینترنتی هم به محض دیدن شرایطشان از سوار کردن آنها خودداری می ‎کنند که این موضوع باعث ایجاد صدمات روحی زیادی هم به معلولین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقایان مسئول صدای منتظران را بشنوید / پیام هنرمند معلول یزدی به مسئولان + فیلم

آقایان مسئول صدای منتظران را بشنوید / پیام هنرمند معلول یزدی به مسئولان + فیلم