مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 00:002023-02-19پزشكي

چتر سلامت بر سر 437 نفر از اهالی «باش قشلاق»


گروه جهادی چتر سلامت خادمیاران رضوی استان زنجان با عنوان«نذر شفاء» در روستای «باش قشلاق» از توابع بخش گرماب شهرستان خدابنده به 437 نفراز اهالی این منطقه به صورت رایگان خدمات پزشکی ارایه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، گروه جهادی چتر سلامت خادمیاران رضوی استان زنجان، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب  اسلامی ایران با عنوان (نذر شفاء) در روستای باش قشلاق از توابع بخش گرماب شهرستان خدابنده به مدت دو روز خدمات رایگان پزشکی، دندانپزشکی، خدمات پرستاری، مشاوره مامایی و فرزند آوری، توزیع دارو و.

به ارایه خدمات به اهالی منطقه پرداختند.

در این اردوی جهادی سلامت، 437 نفر از اهالی باش قشلاق و روستاهای همجوار که به مراکز بهداشتی دسترسی کمتری دارند از خدمات این گروه بهره مند شدند.

گفتنی است، گروه جهادی چتر سلامت خادمیاران رضوی استان زنجان از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است و اعضای این گروه در سطح استان و در مناطق کم برخوردار و در حوزه های مختلف به صورت رایگان خدمات رسانی می کنند.

ارایه خدمات در سطح استان، کمک به سیل زدگان لرستان در سال 98، ارایه خدمات پزشکی به زائران اربعین حسینی در مسیر نجف _کربلا از دیگر فعالیت های گروه جهادی چتر سلامت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر سلامت بر سر 437 نفر از اهالی «باش قشلاق»

چتر سلامت بر سر 437 نفر از اهالی «باش قشلاق»