مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 23:352023-02-19اقتصادي

بودجه سال 1402 شهرداری یزد به تصویب شورای شهر رسید


اعضای شورای شهر یزد، بررسی لایحه بودجه 1402 شهرداری یزد را در جلسات مختلف در دستورکار قرار دادند و در نهایت مبلغ 4250 میلیارد تومان به عنوان بودجه سال آینده شهرداری یزد را تصویب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس شورای شهر یزد در جلسه علنی شورا اظهار داشت: لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری به مبلغ 4 هزار و 250 میلیارد تومان با نگاه عدالت محوری.

به تصویب شورای اسلامی شهر یزد کرد.

عزیزاله سیفی بیان کرد: این بودجه بر اساس دستورالعمل ابلاغی و بخشنامه بودجه 1402 شهرداری های وزارت کشور، پس از بررسی پیشنهادات مناطق وسازمان ها و برگزاری جلسات مختلف و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی شهروندان، تهیه و تدوین شده است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد افزود: بودجه سال آینده با توجه به تورم موجود و شرایط اقتصادی شهروندان محاسبه شده و معادل 29 درصد کل بودجه در بخش جاری و 71 درصد کل بودجه در بخش عمرانی است.

رییس شورای شهر یزد تأکید کرد: عدالت محوری در همه فعالیت ها و توزیع عادلانه خدمات شهری، افزایش اختیارات مناطق براساس سیاست محله محوری، افزایش درآمد مستمر، بهره گیری از ظرفیت های سرمایه گذاری، اولویت دهی به تکمیل پروژه های نیمه تمام، توجه به جایگاه یزد شهر میراث جهانی و رشد و پیشرفت گردشگری از مهم ترین راهبرد های اساسی در تنظیم بودجه سال 1402 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سال 1402 شهرداری یزد به تصویب شورای شهر رسید

بودجه سال 1402 شهرداری یزد به تصویب شورای شهر رسید