مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 23:102023-02-19اقتصادي

تعداد داروخانه های استان مرکزی 5 درصد افزایش یافت


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در راستای توسعه خدمات دارویی، تعداد داروخانه های استان مرکزی 5 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس علیمرادیان با بیان اینکه آیین نامه جدید احداث داروخانه ها گامی رو به جلو و خدمت محور شدن داروخانه است اظهار داشت: حذف حد نصاب جمعیت، فاصله و حذف خرید و فروش پروانه های تأسیس، داروخانه ها را ملزم به ارائه خدمات صحیح، اصولی و مطابق با منشور حقوق بیماران خواهد کرد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: با در نظر گرفتن اینکه داروخانه ها به عنوان یکی از در دسترس ترین مراکز سلامت برای مردم است، ارائه خدمات دارویی زیر نظر داروساز، به مردم این امکان را می دهد تا با هزینه کمتر به خدمات مراکز سلامت دسترسی کافی را داشته باشند.

وی ادامه داد: بر همین اساس و مطابق آیین نامه جدید در راستای توسعه خدمات دارویی تعداد داروخانه های تحت پوشش استان نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش یافته است.

علیمرادیان اضافه کرد: در حال حاضر 158 داروخانه با 180 داروساز در استان مرکزی ارائه خدمات می نمایند که از این تعداد ،7 داروخانه به صورت شبانه روزی هستند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: طبق پیگیری های در حال انجام امید است تعداد 6 داروخانه جدید دیگر تا پایان سال جاری به مجموعه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد داروخانه های استان مرکزی 5 درصد افزایش یافت

تعداد داروخانه های استان مرکزی 5 درصد افزایش یافت