مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 21:152023-02-19سياسي

72 درصد معتقد به رعایت قوانین برگرفته از اسلام هستند


48 درصد خواهان حضور در اربعین به عنوان یک مناسک هستند، 72 درصد معتقدند که قوانین کشور برگرفته از اسلام باید رعایت شود، - ایسنا/قم معاون ارتباطات موسسه مبنا گفت: 48 درصد خواهان حضور در اربعین به عنوان یک مناسک هستند، 72 درصد معتقدند که قوانین کشور برگرفته از اسلام باید رعایت شود، 76 درصد به نماز و روزه باور دارند، به صدقه 93 درصد و به کمک به دیگران 88 درصد معتقد هستند.

محمدباقر صدقی، 30 بهمن ماه در نشست خبری تشریح برنامه های همایش بررسی وضعیت دینداری ایرانیان و رونمایی از کتاب سال نمای دین و دینداری که در این موسسه برگزار شد، عنوان کرد: همایش مذکور روز چهارشنبه، سوم اسفند ماه در مرکز مدیریت حوزه خواهران برگزار خواهد شد و در کنار آن قرار است از پروژه سال نمای دین و دینداری در ایران رونمایی شود.

وی با بیان اینکه در این همایش از سومین دوره سال نمای دینداری ایرانیان رونمایی می شود اظهار کرد: حجج اسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، فاضل، مدیر حوزه علمیه خواهران، ملکی، قائم مقام حوزه علمیه، خانم برقعی، مدیر الزهرا و دشتی، رییس موسسه مبنا و چند استاندار هم از سخنرانان این همایش خواهند بود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این کنفرانس، هجمه های گسترده ای است که به دین و دینداری از سوی معاندین و دشمنان صورت می گیرد، افزود: برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 درصد معتقد به رعایت قوانین برگرفته از اسلام هستند

72 درصد معتقد به رعایت قوانین برگرفته از اسلام هستند