مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 18:552023-02-19سياسي

جریان شهید و شهادت تکرارپذیر است/ دشمن 44 سال دیگر نیز راه به جایی نمی برد


فرمانده کل انتظامی کشور، مقام شهید و شهادت را عبرت آموز و تکرارپذیر دانست و بیان کرد: شهید و راه شهید و جریان شهید تکرارپذیر است و وای به حال کسانی که در مقابل این چراغ نورانی، - ایسنا/گیلان فرمانده کل انتظامی کشور، مقام شهید و شهادت را عبرت آموز و تکرارپذیر دانست و بیان کرد: شهید و راه شهید و جریان شهید تکرارپذیر است و وای به حال کسانی که در مقابل این چراغ نورانی، چشم ببندند و گوش بگیرند.

سردار احمدرضا رادان امروز، 30 بهمن ماه در یادواره 455 شهید انتظامی استان گیلان، توفیق شراکت با شهدا و همراهی با شهدا و حضور در محفل و مجلس شهدا را اثر وجودی شهدا دانست و اظهار کرد: هر کسی به طریقی با شهدا همراه می شود و می توان با قلم و قدم و زبان و یاد و نام و مجلس شهدا از اثر وجودی شهدا بهره برد.

وی اثر وجودی شهدا را عامل گرد هم آمدن این جمع کثیر از دلباختگان راه حق دانست و افزود: شهید می تواند رهروان خودش را در دایره شهادت قرار دهد و آنان را از فیوضات وجودی شهادت برخوردار کند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران 22 بهمن امسال را حماسه سازی مردم در لبیک گویی به رهبرشان دانست و تصریح کرد: یادواره شهدا برای شهید نیست، بلکه برای ماست تا از فیوضات شهدا بهره مند شویم؛ نباید چراغی که شهدا روشن کردند و تا قیام قیامت روشن و زنده است، را گم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان شهید و شهادت تکرارپذیر است/ دشمن 44 سال دیگر نیز راه به جایی نمی برد

جریان شهید و شهادت تکرارپذیر است/ دشمن 44 سال دیگر نیز راه به جایی نمی برد