مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 17:252023-02-19ورزشي

اولین صعود کننده جام حذفی معلوم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در نخستین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم های دسته اولی دریا کاسپین و پارس جنوبی جم از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل مقابل هم قرار گرفتند.

- شاگردان ایمان رزاقی راد با پیروزی مقابل دریا بابل به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در نخستین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم های دسته اولی دریا کاسپین و پارس جنوبی جم از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل مقابل هم قرار گرفتند.

این دو تیم در حالی امروز در یک رقابت حساس حذفی مقابل هم قرار گرفتند که تیم پارس جنوبی جم با 31 امتیاز و حضور در جایگاه ششم جدول لیگ یک، اختلاف 10 امتیازی با تیم رده دوازدهمی دریا دارد، اما با این وجود، بابلی ها توانستند یک نمایش نزدیک و جذاب برابر حریفشان داشته باشند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

شاگردان ایمان رزاقی راد که سه ماه قبل در هفته چهاردهم لیگ دسته اول به پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل دریا کاسپین رسیده بودند، امروز هم این تصور را داشتند که کار مشکلی برابر حریفشان نخواهند داشت، اما بابلی ها با یک عملکرد برابر و موقعیت های خطرناک و البته صحنه های مشکوک به پنالتی که برای آن ها گرفته نشد، بازی را به وقت های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین صعود کننده جام حذفی معلوم شد

اولین صعود کننده جام حذفی معلوم شد