مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:002023-02-19سياسي

پیام تسلیت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پی رحلت 2 هنرمند پیشکسوت


مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پیام هایی جداگانه رحلت 2 هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی و تعزیه ایران زنده یادان حسن ناهید و علاءالدین قاسمی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پیام هایی جداگانه رحلت 2 هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی و تعزیه ایران زنده یادان حسن ناهید و علاءالدین قاسمی را به خانواده ایشان و همچنین جامعه موسیقی و تعزیه کشور تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال شکیبایی و صبر همراه با سلامتی و طول عمر با عزت مسئلت کرد.

در پیام تسلیت سید مجید پوراحمدی برای درگذشت زنده یاد حسن ناهید آمده است: رحلت استاد بزرگ و گرانقدر موسیقی ایران، زنده یاد حسن ناهید را که همواره صدای جادویی و جاودانه نی ایشان ماندگار خواهد بود؛ به خانواده معظم وی و اهالی موسیقی ایران زمین تسلیت عرض نموده و برای ایشان ، شکیبایی و صبر را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

بدون تردید یاد و خاطره استاد زنده یاد حسن ناهید همواره گرامی و راهش پر رهرو و ادامه دار خواهد بود.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر همچنین در پیامی جداگانه درگذشت علاءالدین قاسمی، هنرمند پیشکسوت تعزیه را نیز به خانواده محترم ایشان و جامعه تعزیه خوانان کشور تسلیت گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پی رحلت 2 هنرمند پیشکسوت

پیام تسلیت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پی رحلت 2 هنرمند پیشکسوت