مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-19سياسي

آزادی زندانی زرندی پس از 10 سال حبس به یمن عید مبعث


در راستای پویش به عشق پیامبر مهربانی ها و عید بزرگ مبعث، زمینه آزادی یک زندانی بعد از تحمل 10 سال حبس از زندان زرند فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، ابوالفضل فرح بخش رییس دادگستری شهرستان زرند امروز در نشست صلح وسازش با حضور جمعی از مسؤولان قضایی شهرستان و شاکی پرونده اظها کرد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر ایجاد صلح وسازش بین طرفین دعوا، به همت امام جمعه یزدان آباد و شورای حل اختلاف این منطقه و همراهی دادستان عمومی و انقلاب، خوشبختانه شاهد وقوع صلح وسازش در خصوص پرونده ای هستیم که از سال 91 در زندان به سر می برد.

وی ادامه داد: در راستای پویش به عشق پیامبر مهربانی ها و عید مبعث شاهد رضایت شاکی پرونده و فراهم شدن زمینه آزادی این زندانی شده ایم.

 فرح بخش، صلح وسازش را یک وظیفه دینی، اجتماعی دانست و افزود: دستگاه قضا، روحانیت معظم و رسانه ها باید در راستای فرهنگ صلح وسازش بیش از پیش تلاش کرده و این مهم را به فرهنگ عمومی تبدیل کنند.

رییس دادگستری زرند هدف و اولویت شورا های حل اختلاف را ایجاد تعامل، همدلی و وحدت بیش از پیش بین آحاد مختلف مردم، دانست تا از بروز حوادث بیشتر درهنگام وقوع نزاع پیشگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی زندانی زرندی پس از 10 سال حبس به یمن عید مبعث

آزادی زندانی زرندی پس از 10 سال حبس به یمن عید مبعث