مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:262023-02-19سياسي

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای 29 بهمن تبریز


در مراسمی، چهل و پنجمین سالگرد شهدای قیام خونین 29 بهمن مردم تبریز امروز 30 بهمن ماه با حضور مسئولان استانی و مردم ولایت مدار در مسجد قزللی گرامی داشته شد.

- یکی از وعاظ تبریزی در این مراسم، با اشاره به اینکه قیام 29 بهمن تبریز در سرنوشت انقلاب اسلامی تاثیر زیادی گذاشت، افزود: شهید آیت الله قاضی طباطبایی نیز موجب قیام 29 بهمن تبریز شد و نقش ویژه وی و روحانیت در این قیام زیاد بود، به فرموده رهبر معظم انقلاب آیت الله طباطبایی پرچمدار انقلاب آذربایجان و تبریز بود .

حجت الاسلام سیدصالح هاشمی، با اشاره به شباهت بعثت پیامبر اسلام (ص) و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هدف از بعثت پیامبر اسلام نفی طاغوت و پرستش خداوند بود و رهبر کبیر انقلاب اسلامی نیز با شعار الله اکبر و نفی طاغوت که نماد آن شاه بود با همان هدف پیامبر در زمان بعثت، این انقلاب را شروع کرد.

وی گفت: دومین هدف بعثت پیامبر برقراری عدالت فردی و اجتماعی بوده و انقلاب اسلامی نیز برای برقراری عدالت در جامعه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان برای برقراری عدالت در جامعه باید این کار را از خودشان شروع کنند، ادامه داد: وقتی پست و مقام به یک مسئول پیشنهاد می شود و وی آن را به علت نداشتن تخصص رد می کند، به منزله عدالت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای 29 بهمن تبریز

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای 29 بهمن تبریز