مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-19بين الملل

ارسال شش کامیون کمک های مردم مظلوم یمن برای زلزله زدگان سوریه


«عبدالله علی صبری» با اعلام اینکه کمک های بیشتر ملت یمن برای زلزله زدگان سوریه در راه است، تأکید کرد که این کمک ها، «پشتیبانی یک ملت مقاوم از ملت مقاوم دیگر» است.

- عبدالله علی صبری با اعلام اینکه کمک های بیشتر ملت یمن برای زلزله زدگان سوریه در راه است، تأکید کرد که این کمک ها، پشتیبانی یک ملت مقاوم از ملت مقاوم دیگر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، سفیر یمن در سوریه اعلام کرد که جامعه یمنی های مقیم سوریه تا کنون شش کامیون کمک های امدادی را برای زلزله زدگان سوریه ارسال کرده اند.

بر اساس این گزارش، عبدالله علی صبری سفیر یمن در سوریه در گفتگو با المیادین افزود که کامیون های امدادی یمنی به زلزله زدگان سوریه، پشتیبانی یک ملت مقاوم از ملت مقاوم دیگر است.

وی در ادامه تأکید کرد که کاروان های بیشتری از مردم یمن برای امداد رسانی به سوری های زلزله زده در راه است که به زودی برای آنها ارسال می شود.

عبدالله علی صبری خاطرنشان کرد که آرمان فلسطین و محور مقاومت، دو قطب نمای اصلی یمن در مسیر مبارزه علیه اشغالگری و متجاوزان است.

بر اساس گزارش منابع خبری، سفیر یمن در سوریه در هنگام راه اندازی این کاروان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اعزام کاروان امدادی مردم یمن به مناطق زلزله زده سوریه، کمترین وظیفه در قبال ملت برادر و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال شش کامیون کمک های مردم مظلوم یمن برای زلزله زدگان سوریه

ارسال شش کامیون کمک های مردم مظلوم یمن برای زلزله زدگان سوریه