مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:252023-02-19سياسي

قالب و افزونه وردپرس بهترین راهکار طراحی سایت


انتخاب قالب وردپرس یکی از مهترین نکات طراحی سایت با وردپرس می باشد.

در مرحله اول قالب باید از لحاظ طراحی ui ، ux مناسب ترین و نزدیک ترین دیزاین به کسب و کار ما را داشته باشد و در مرحله بعد باید توجه داشت که قالب وردپرس انتخاب شده از امنیت و سئو مناسبی برخوردار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تم آف، به طور کلی هر پوسته وردپرس از افزونه های مختلفی تشکیل شده و قدرت گرفته است و یکی از مهترین های آن استفاده از افزونه صفحه سازی است که آن قالب به کار برده است.

در حال حاضر می توان گفت بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس المنتور و ویژوال کامپوزر می باشد، اگر شما می خواهید از دموهای پیش فرض اگر می خواهیم در سریع ترین زمان ممکن به سایت موردنظر و ایده آل خود برسیم حتماً باید نزدیکترین دمو (پیش نمایش) قالب را با توجه به کسب و کار خود انتخاب کنیم و در مرحله بعد باید نوع صفحه ساز و سازگاری با افزونه های مختلف را بررسی کنیم و همچنین سرعت قالب را با ابزارهای مختلف تست کنیم؛ از جمله قالب های محبوب فروشگاهی می توان به قالب وودمارت و قالب فلت سام اشاره کرد.

انتخاب قالب برای سایت های شرکتی قالب های زیادی برای سایت های شرکتی طراحی شده اند از جمله قالب های معروفی چون آوادا، بی تم، انفولد و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالب و افزونه وردپرس بهترین راهکار طراحی سایت

قالب و افزونه وردپرس بهترین راهکار طراحی سایت