مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-19اقتصادي

طرح ویژه کارورزی برای دانشگاهیان کهگیلویه وبویراحمد اجرایی می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ویژه کارورزی برای دانش آموختگان دانشگاهی در استان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، واعظی زاده ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: دانش آموختگان دانشگاهی در طرح کارورزی با شرکت در دوره های آموزشی مهارت های فنی کسب کرده و با فضای کسب و کار آشنا می شوند وی با بیان اینکه این طرح زمینه ای برای ورود به بازار کار است، گفت: در سال جاری، 267 قرارداد کارورزی در استان منعقد شده و این فارغ التحصیلان دانشگاهی می توانند با کسب مهارت در محیط کار واقعی در همین واحدها و کارگاه ها جذب شوند.

واعظی زاده افزود: با پشتیبانی دولت و در راستای ایجاد زمینه های لازم برای به کارگیری نیروهای تحصیل کرده دانشگاهی، این طرح مهم و جدید همراه با مهارت آموزی و هدایت آنان به سوی بازار کار در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: کار فرمایانی که فارغ التحصیلان دانشگاهی را در واحد تولیدی یا صنعتی خود جذب کنند از مشوق های ویژه برخوردار می شوند.

واعظی زاده با بیان اینکه این کارفرمایان از مشوق های بیمه ای 20 درصدی برخوردار می شوند، گفت: به کارفرمایان مشمول این طرح، از مجموع یک میلیون و 800 هزار تومان سهم بیمه ای کارورز، یک میلیون و 200 هزار تومان پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه کارورزی برای دانشگاهیان کهگیلویه وبویراحمد اجرایی می شود

طرح ویژه کارورزی برای دانشگاهیان کهگیلویه وبویراحمد اجرایی می شود