مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:392023-02-19اجتماعي

عزم جزم آموزش و پرورش کرمان برای ریشه کنی بیسوادی


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از 700 دانش آموز بازمانده از تحصیل جذب مدارس استان شده اند که با همکاری همه دستگاه ها امیدواریم هرچه سریعتر شاهد کم شدن آمار بازماندگان یا ترک تحصیل کنندگان در سطح استان باشیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی امروز در جلسه تبیین طرح شهید محمودوند با رویکرد انسداد مبادی بیسوادی آموزش در سالن شهید جعفری با تاکید بر لزوم مشارکت همه جانبه دستگاه های اجرایی برای انسداد مبادی بیسوادی اظهار داشت: طرح شهید محمودوند یکی از طرح های مهمی است که در وزارت آموزش و پرورش با رویکرد انسداد مبادی بیسوادی پیگیری می شود.

 وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به تنهایی و بدون مشارکت سایر دستگاه ها قادر به بستن ورودی بیسوادی نیست، عنوان کرد: دستگاه هایی مانند کمیته امداد، بهزیستی، دادگستری، ثبت احوال، استانداری، علوم پزشکی و.

باید همکاری لازم را با آموزش و پرورش در این زمینه داشته باشند و محور اصلی این کار استانداری است، زیرا بالاترین دستگاه اجرایی استان است و با همه دستگاه ها ارتباط دارد.

 رضایی تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری بیش از 700 دانش آموز بازمانده از تحصیل جذب مدارس استان شده اند که با همکاری همه دستگاه ها امیدواریم هرچه سریعتر شاهد کم شدن آمار بازماندگان یا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جزم آموزش و پرورش کرمان برای ریشه کنی بیسوادی

عزم جزم آموزش و پرورش کرمان برای ریشه کنی بیسوادی